Preču atgriešanas politika
Ja neesat apmierināts ar iegādāto preci, saskaņā ar distances līgumu, varat to atgriezt mums 14 dienu laikā, lai saņemtu naudas atmaksu. Atgriešanas politika nestrādās, ja prece būs lietota, netīra vai sabojāta! Tāpēc, lūdzu, saglabājiet produktu, tā iepakojumu un komplektāciju tieši tādā pašā statusā, kā saņēmāt. Vēršam uzmanību, ka atpakaļ sūtīšanu sedz pircējs.
Ja esat sapratuši, ka iegādātā prece Jums neder vai ir nepieciešama prece ar citām funkcijām, mūsu veikalā ir iespēja samainīt iegādāto nederīgo preci pret Jums piemērotāku modeli, tādā gadījumā lūdzam Jūs sazināties ar mums pa e-pastu: [email protected], lai kopīgi izlemtu par turpmākām darbībām.
Pircējs atteikuma tiesības var izmantot 14 dienu laikā, ievērojot šādus nosacījumus:
- ja tiek piegādāta prece –14 dienas sākas no dienas, kad patērētājs preci ir ieguvis savā valdījumā;
- ja vienā pasūtījumā tiek pasūtītas vairākas preces, kuras piegādā atsevišķi, – 14 dienas no dienas, kad patērētāja valdījumā nonākusi pēdējā prece;
-
atgrieztajai precei(-ēm) jābūt oriģinālā iepakojumā;
Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ preci, ja netika ievēroti termiņi attiecībā uz preces atgriešanu vai prece ir bojāta/netīra.
atpakaļ sūtāmai precei jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tā bija saņemšanas brīdī.
prece nav lietota, saglabāta sūtījuma kastīte/iepakojums, nav zaudējusi tirdzniecības izskatu (saglabātas etiķetes, drošības plēvītes u.c.)
prece nedrīkst būt bojāta;
Pircējs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai. Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām preces izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u. c.) un nelietotām. Prece ir jāatdod tās oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā tā tika saņemta. Ja prece nav pilnībā komplektēta, ir sabojāta, nekārtīga vai nav atbilstoši iepakota, ed-max.lv ir tiesības nepieņemt preci, kā arī neatmaksāt Pircējam par preci samaksāto naudu.
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietota. Preces lietošana tās īpašību un veida noskaidrošanai un pārbaudei veicama, tiktāl, ciktāl to būtu iespējams izdarīt veikalā.
Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža (14 dienas no preces iegūšanas valdījumā), nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja pieprasījuma. Uzskatāms, ka Pircējs ir ievērojis atteikuma tiesību termiņu (14 dienas), ja Pircējs ziņu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūta Pārdevējam pirms atteikuma tiesību termiņa beigām. Pēc iesnieguma par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtīšanas, Pircējs piegādā preci atpakaļ uz ed-max.lv pēc vienošanās, atvedot to uz ed-max.lv biroju vai nosūtot to uz pakomātu oriģinālajā iepakojumā, bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 7dienu laikā. Šis termiņš ir uzskatāms par ievērotu, ja Lietotājs preces piegādā atpakaļ pirms 7 dienu termiņa beigām.
Pārdevēja pienākums ir ne vēlāk kā 14. dienu laikā no rakstveida atteikuma saņemšanas dienas, atmaksāt to naudas summu, kura par preci, lietu vai pakalpojumu samaksāta līdz distances līguma izbeigšanas brīdim. Pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs aizturēt atmaksājumu līdz brīdim, kad ir saņēmis preci vai apliecinājumu, ka tā nosūtīta atpakaļ.
Ja vēlaties atgriezt preci, lūdzu, sazinieties ar mums, un mēs jums sniegsim tālākos norādījumus.